سیماب رزین
در سال 2026 چه پوشش هایی در جهان رایج خواهند بود ؟

در سال 2026 چه پوشش هایی در جهان رایج خواهند بود ؟

در سال 2026 چه پوشش هایی در جهان رایج خواهند بود ؟ 

وضعیت فعلی بازار جهانی رنگ ها و پوشش ها و پیشبینی بازار تا سال 2026

در سال های اخیر تغییرات قابل توجهی در زمینه تولید به وجود آمد و تولید پوشش ها از کشورهای توسعه یافته مثل آمریکا و اروپا به سمت کشورهای در حال توسعه مثل هند و چین انتقال پیدا کرد. افزایش روز افزون تقاضا در کشورهای توسعه یافته و کشورهای در حال توسعه موجب گسترش بازار پوشش ها و رنگ ها شد.توسعه صنعتی در کشورهای در حال توسعه عامل موثری در این گذر می باشد.

در اغلب مناطق کشور صنعت پوشش صنعت بالغ و جا افتاده ای است که در هر منطقه میزان گستردگی این صنعت به عوامل مختلفی از جمله میزان ساخت و ساز آن منطقه که عمده متقاضیان صنعت رنگ و رزین هستند وابسته است .

به طور کلی صنعت رنگ و رزین در سال های اخیر در اغلب کاربردها افزایش داشته است و با وجود بر خلاف انتظار بازار پوشش های بر پایه حلال نه تنها کاهش نداشته است بلکه شاهد افزایش نیز بوده است .

بازار صنعت رنگ و رزین بر اساس نوع تکنولوژی تولید ( 2026-2019)-بر اساس میلیون دلار

بر اساس نمودار بالا بازار پوشش های بر پایه حلال به آرامی در حال کاهش می باشد و در مقابل پوشش های بر پایه آب به دلیل دوستدار محیط زیست بودن در حال رشد چشمگیری هستند.این جایگزینی و تغییرات در کشورهای آمریکای شمالی و هچنین کشورهای اروپایی اتفاق افتاده است اما در کشورهای در حال توسعه همچنان به علت تاثیرگذایر بالای قیمت تقاضا رو به پوشش های بر پایه بیشتر می باشد.

بازار جهانی رنگ و پوشش بر اساس تکنولوژی تولید تا سال 2026 ( میلیون دلار )

 

بخوانید: چسب فشار حساس چیست ؟

 

مرجع : Bbc Publishing //December 2020

3.7/5 - (3 امتیاز)