سیماب رزین
غلظت دهنده آکریلیکی پایه آب

غلظت دهنده آکریلیکی پایه آب

غلظت دهنده اکریلیک خالص بر پایه مونومر های اکریلات، که برای افزایش ویسکوزیته و غلظت در شوینده ها، مایع ظرفشویی، لباس شویی و رنگ ها و لاتکس ها  استفاده میشود.

اساس کار این غلظت دهنده بر پایه تورم مونومر ها به صورت تراکمی می باشد به طوری که با افزایش pH در محیط مونومر ها شروع به متورم شدن میکنند و با جذب آب به سطح مولکول ها باعث افزایش ویسکوزیته میشوند.

از ویژگی های این غلظت دهنده میتوان به سهولت استفاده در فرمولاسیون، قدرت ویسکوز کنندگی بالا و سازگاری با انواع فرمولاسیون شوینده و رنگ اشاره کرد.

صنایعی که این محصول در آنها کاربرد دارد:

صنعت شوینده :

 در صنعت شوینده برای افزایش ویسکوزیته انواع مایع ظرفشویی، لباس شویی و دست شویی میتوان از این رزین استفاده کرد. معمولا فرمولاتورها برای بهینه کردن مواد مصرفی و هم چنین مقرون به صرفه بودن قیمت محصول نهایی از این غلظت دهنده ها استفاده میکنند. به علاوه این محصول حاوی افزودنی های ضد قارچ و آنتی باکتریال می باشد که جهت مصرف در صنعت شوینده بسیار مهم و کلیدی می باشد.

صنعت رنگ :

 در صنعت ساخت رنگ های پایه آب برای افزایش ویسکوزیته رنگ و بهینه کردن مواد مصرفی در فرمولاسیون معمولا از غلظت دهنده استفاده میشود که هم باعث افزایش ویسکوزیته محصول نهایی شده و هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. تمایل اندک این محصول به رسوب‌گذاری حین انبارداری، موجب پایداری ویسکوزیته و تنظیم رفتار رئولوژیکی رنگ می‌شود.

صنعت چسب: در بسیاری از موارد برای ساخت چسب های ساختمانی از قبیل درزگیر و ماستیک نیاز به وسکوزیته بالا و پایدار برای محصول نهایی می باشد و در صورتی که رزین اصلی مورد استفاده برای این محصولات ویسکویته مورد نظر را نداشته باشد میتوان از غلظت دهنده های اکریلیک برای افزایش ویسکوزیته محصول بهره برد. در فرمولاسیون چسب ها معمولا بعد از اضافه شدن فیلر های مربوطه اعم از تالک و کربنات کلسیم  و پیگمنت سفید(تیتانیوم) و دیگر افزودنی ها در مرحله نهایی میتوان با افزایش غلظت دهنده و کنترل pH به ویسکوزیته مورد نظر دست پیدا کرد.

محصول TH121 غلظت دهنده آکریلیکی سیماب رزین با کیفیت بسیار بالا در صنایع ذکر شده در بالا قابل استفاده می باشد.

 

بخوانید: افزودنی های بتن – روانساز بتن

 

توضیحات تکمیلی :

غلظت‌دهنده‌ های تجمعی ویژگی جالبی را برای پوشش‌های آب‌پایه ارائه می‌دهند. در اکثر سامانه‌های پوششی معمول، این غلظت‌دهنده‌ های تجمعی را می‌توان در شرایط اختلاط ملایم و در هر درجه‌ی حرارت معمول اختلاط نمود. مزایای بدست‌آمده در پوشش‌های آب‌پایه شامل خواص بهینه‌ی جریان‌پذیری و همترازی، بهبود کدورت و مقاومت در برابر آب است.

جهت دریافت نمونه و مشاوره تخصصی میتوانید با مشاوران متخصص شرکت سیماب رزین تماس حاصل فرمایید .

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.