سیماب رزین
پوشش های پاک ، رنگارنگ و حافظ محیط زیست

پوشش های پاک ، رنگارنگ و حافظ محیط زیست

“پوشش های پاک ، رنگارنگ و حافظ محیط زیست “

پیشرفت ها و تغییرات اخیر در صنعت پوشش

در سال 2018، دولت چین یک برنامه اقدام سه ساله به نام “نبردی برای آسمان آبی” منتشر کرد. هدف اصلی این طرح بهبود کیفیت هوا و کاهش انتشار VOC بود. بر اساس طرح اصلاح VOC، چین چندین استاندارد ملی در مورد VOCها در پوشش‌ها در سال 2020 منتشر کرد، GB 3098I-2020، “محدودیت مواد مضر در پوشش‌های اولیه صنعتی” یکی از آنهاست. این استاندارد محدودیت‌های سختگیرانه VOC را در بخش بزرگی از پوشش‌ها و محدودیت‌های کمتری را برای محتوای فرمالدئید و همچنین محتوای کل سری بنزن تعیین می‌کند. بنابراین دولت چین قویاً از توسعه پوشش‌های پایه آبی حمایت می‌کند. کل صنعت کانتینر در چین قبلاً به سیستم های پایه آب منتقل شده است و سازنده واگن قطار نیز به زودی این کار را انجام خواهد داد.

مقررات جدید VOC نه تنها چین بلکه صنعت اروپا را نیز تحت تأثیر قرار می دهد، به خصوص اگر محتوای VOC پوشش های پایه حلال بالاتر از 550 گرم در لیتر باشد واردات آنها ممنوع خواهد شد. اخبار مقررات جدید روشن می کند که بازار پوشش در سطح جهانی چقدر به هم متصل است – همانطور که چالش های موجود در طول همه گیری COVID-19بر همه تاثیرگذار بود، در طول همه‌گیری، همه صنایع در سراسر جهان با عوامل غیرقابل کنترلی مواجه بودند.

ازدحام بنادر، کمبود کانتینر، و کمبود مداوم مواد خام، چالش هایی بودند که چین نیز باید با آن مواجه بود. با این حال، بسیاری از شرکت های چینی در معرض تهدید بسیار قوی از سوی زنجیره تامین بالادستی قرار دارند. این وضعیت تأثیرات بیشتری بر صنایع شیمیایی در چین دارد. از آنجایی که رنگ مبتنی بر حلال به عنوان یک کالای خطرناک اعلام شده است، کنترل های سخت تری بر روی انبار محصولات DG در منطقه شانگهای وجود دارد. بنابراین، چالش ها برای حفظ سطح موجودی معقول در چین در حال افزایش است.

صنعت ساخت و ساز در حال گسترش است

بازار جهانی با افزایش صنعت ساخت و ساز در سراسر جهان هدایت می شود. افزایش تعداد پروژه های ساختمانی در سراسر جهان را می توان به افزایش شهرنشینی نسبت داد. در چین، دولت همچنین به طور مداوم هزینه های تسهیلات مسکن معقول را افزایش می دهد که منجر به افزایش تقاضا برای خانه می شود.

بازارهای جدید راه را برای توسعه پوشش های جدید و امکانات نوآورانه هموار می کند.

تمیز، رنگارنگ و محافظ و به خوبی محافظت شده یک ترند برای سال جدید است.

نویسنده : Jerry Huang

مترجم : فاطمه یزدانی

 

بخوانید: پد سلولزی چیست ؟

به این مقاله امتیاز بدهید!